Litium - designad för snabbhet, flexibilitet och tillväxt.

En molnbaserad plattform för digital handel med hög prestanda. PIM och CMS integrerat. Det går snabbt och att komma igång och är enkelt att skala din affär till nya marknader. Litium passar lika bra för B2C som B2B.

 

Litium - designad för snabbhet, flexibilitet och tillväxt.

En molnbaserad plattform för digital handel med hög prestanda. PIM och CMS integrerat. Det går snabbt och att komma igång och är enkelt att skala din affär till nya marknader. Litium passar lika bra för B2C som B2B.

 

MER AFFÄRER PÅ NÄTET

B2B

LÄS MER

FÖRSÄLJNING I ALLA KANALER

Retailer

LÄS MER

SKAPA LOJALA KUNDER

E-tailer

LÄS MER

Ny rapport - Scandinavian B2B Commerce 2021

Hur utvecklas den digitala handeln inom B2B? Nytt för i år är att vi tagit fram en mognadsstege om var Skandinaviska B2B-företag befinner sig på sin digitaliseringsresa, från traditionell försäljning till en fullskalig datadriven e-handel. På vilket steg befinner ditt företag sig? 

Ny rapport - Scandinavian B2B Commerce 2021

Hur utvecklas den digitala handeln inom B2B? Nytt för i år är att vi tagit fram en mognadsstege om var Skandinaviska B2B-företag befinner sig på sin digitaliseringsresa, från traditionell försäljning till en fullskalig datadriven e-handel. På vilket steg befinner ditt företag sig? 

Ar-amazon-for-alla-350x199.png

En guide om Amazon som säljkanal!

Ladda-ner.png

Business-case-guiden-350x190.png

Guiden för en lyckad digital B2B-affär

Ladda-ner.png

Vad några av våra kunder tycker

"Att vara tillgängliga är det allra viktigaste för oss"

– Vi behövde en stabil e-handelsplattform med god grundfunktionalitet som vi kunde bygga vidare på och utveckla unika tjänster.

Eva Östergren, CMO

Didriksons skalar sin digitala affär med Litium

– Litium som plattform är ärligt talat bland de bästa på marknaden när det handlar om användarupplevelsen. Lätt att förstå, visuell och flexibel med ett enkelt gränssnitt.

Daniella Johansson, E-Commerce Manager

"Omnikanal är kundupplevelsen"

– Vi vill skapa en varumärkesupplevelse som är densamma och som fortsätter inspirera i alla kanaler.

Helena Johansson, IT- och webbchef