Från effektivisering till expansion:

Utvecklingen av e-handel inom tillverkningsindustrin

White_paper_Copperberg

Ladda ner ditt white paper

Vill du öka din kunskap om digital handel / e-handel för tillverkningsindustrin?

Digital försäljning är nu en central del av affärsstrategin och omfattar digital presentation och försäljning av produkter, självbetjäning och förstärkning av varumärket.

I detta whitepaper kikar vi specifikt på digital handel / e-handel inom tillverkningsindustrin och går in på följande områden: 

  • Hur ser utvecklingen ut?
  • Vem har ägandeskapet inom organisationen?
  • Går det att uppnå tillväxt genom strategiska satsningar på e-handel?
  • Hur ser framtiden ut?

Läs om detta och mer i vårt white paper. Öka din förståelse av digital handel inom tillverkningsindustrin. Ladda ner nu!

Digital handel har gått från att vara en IT-centrerad funktion till att bli ett strategiskt affärskrav.

Ansvaret för att hantera digitala initiativ har förflyttats till toppchefer som VD, marknadschefer och försäljningsledare, vilket visar att digital handel har blivit en central del av affärsstrategin, som driver intäktstillväxt och utökar marknadsandelar.

Införandet av avancerad teknik, såsom AI och kund anpassade portaler, gör det möjligt för tillverkare att ytterligare anpassa köparens interaktioner och erbjuda integrerade kundupplevelser, vilket spelar en nyckelroll i att stärka köparens engagemang och öka försäljningen.