Customer Success

Vi säkerställer att våra kunder kan konkurrera ut sina konkurrenter inom digital handel.

Vi bryr oss om er framgång!

På Litium bryr vi oss om våra kunder och deras resa mot framgång. Vi följer varje kund, löser problem, ger lösningar, låser upp dörrar, arbetar fram direktiv och etablerar de rätta förutsättningarna för framgångsrik digital handel. 

Vårt Customer Success Program

Vi erbjuder ett customer success  program i tre nivåer så alla kunder kan välja den bästa lösningen för sina behov. Nivåerna är basic, extended och full. Alla tre nivåerna inkluderar en dedikerad Customer Success Manager, viss SLA, utbildning samt kunskapssessioner. 

Vårt mål är att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Tillväxt, optimering och kvalitetslösningar är tre viktiga komponenter för att skapa den framgång som vi brinner för. 

Hur når vi målen?

Vårt Customer Success program startar med ett kick-off möte. Beroende på den valda nivån i programmet så inkluderar det regelbundna affärsmöten och rapportering både för teknisk och affärsrelaterad information samt genomlysningar vi genomfört. Vi baserar samtliga uppföljningsmöten på relevant data och fokuserar på områden för förbättring och identifierar potentiella actions.

Standardutbildning och kunskapssessioner är båda viktiga delar i programmet för att säkerställa att vi kontinuerligt förbättrar och optimerar våra kunders lösningar för sin affär och sina anställda.

Är du intresserad av vår plattform?