Tillverkande företag
Från leadgenerering till en datadriven kundportal – Litium har vad du behöver.
Kort time-to-market och låg risk
Med Litium får du flera färdiga komponenter som ger dig allt du behöver för att skapa ditt digitala erbjudande snabbt och med låg risk. Du kan enkelt lägga till nya funktioner i takt med att du växer. Litium passar allt från mellanstora till globala tillverkare. Vi hjälper dig hela vägen i mål.
Hur kan Litium hjälpa dig?

Kom i gång snabbt
Få en kortare time-to-market med Litiums Storefront, Litium Accelerator, när du bygger upp din webbplats, och använd färdiga integrationer för att ansluta alla dina viktiga system. Eftersom Litium PIM och Litium CMS är våra egna produkter så minimeras antalet integrationer. Litium arbetar med många ledande tillverkningsföretag i olika storlekar och vi överför alla dessa kunskaper till vår produkt. Genom att använda best practice så blir du framgångsrik snabbare och dessutom med lägre risk att något går fel. Vi ser till att du inte upprepar de misstag som andra redan har gjort.

Lätt att använda – förenkla ditt projekt
Hjälp din organisation och gör det möjligt för ditt team att vara effektiva och snabbt sätta i gång. Våra kunder intygar att Litium är lätt att använda, och det är en stor fördel när du vill gå snabbt framåt med digital marknadsföring och försäljning. Den användarvänliga plattformen minskar också antalet fel, och det intuitiva upplägget ökar medarbetarnas vilja och förmåga att anpassa sig efter ett nytt system och arbetssätt.

Flexibelt efter dina behov
Dina kunder kräver, och förtjänar, det bästa på marknaden. Förstärk kundupplevelsen med flexibla och anpassningsbara webbshoppar – kreativiteten är det enda som sätter gränserna. Få mer flexibel affärslogik, såsom prissättningsregler och datamodellering. Du kan dessutom förbättra ditt arbete över tid i takt med att teamet och organisationen avancerar mer och mer.
-
Det handlar inte bara om att skapa en attraktiv webbplats med iögonfallande innehåll, det handlar också om att ha en långsiktig vision att göra mer verksamheten mer digital och skapa bättre åtkomst för kunderna för att i slutändan få in mer försäljning och skapa fler nöjda kunder. Det är så vi gradvis stärker vår position online.
– André Sandin, ansvarig för digitala sälj- och marknadsföringstjänsterna hos Addtech Group
-
När det kommer till att förbättra kundupplevelsen så är det självfallet viktigt att lyssna på kunderna. Vårt säljteam har en nära relation till kunderna, och detta gör att vi kan avgöra vilka funktioner de är nöjda med på vår webbplats och vad de eventuellt saknar. Utifrån den typen av feedback utvecklar och förbättrar vi dessa funktioner för att skapa en bättre kundupplevelse. Detta kan handla om allt från vilken information som kopieras från Enterprise Resource Planning till produktinformation och bilder. På lång sikt vill vi jobba mer med personalisering så att kunden ser mer relevant oc h individualiserat innehåll.
– Cecilia Brodén – PR specialist hos Pacs On
-
Vi vill skapa en plattform där våra kunder och återförsäljare av våra produkter enkelt och snabbt kan hitta allt de behöver veta när de köper badrum från oss. Varje dag, dygnet runt.
– Eva Östergren, CMO hos Hafa
Vanliga frågor:
Här har vi samlat några av våra vanligaste frågor
Mognadsstege för B2B-affärer
Var befinner du dig på mognadsstegen? Mognadsstegen för B2B sträcker sig från företag som jobbar med digital marknadsföring och har planer för hur de ska digitalisera sin handel, till företag med kompletta, datadrivna lösningar för e-handel eller en kundportal. Ladda ner rapporten
Är du intresserad av vår plattform?
Kontakta oss
Är du partner till Litium kan du kontakta vår support direkt på support@litium.com.