Webbinariet sändes 27 augusti 2020, se inspelning.
Kartläggning av hur bolaget möter upp de olika stegen i befintlig kundresa. Och för att möta upp ett önskat målläge:
- Vad krävs av organisationen?
- Vilka processer berörs?
- Vilka systemstöd behövs?
Talare
Andreas Stierna, Knowit
Webinar: kundresan är på plats, vad gör vi nu?
I detta webinar tar vi steg 2 i att uppnå en framgångsrik digital försäljning. Ni har nu kartlagt kundresan och identifierat key points, men vad händer sen? Malin Åberg och Andreas Stierna från Knowit ger er handfasta tips och råd hur ni tar processen med kundresan vidare och vad det innebär för organisationen. Detta är del 2 i en webinarserie och det första delen hittar du inspelad här.
Målgrupp
Detta webinar riktar sig till dig som arbetar med eller är nyfiken på digital handel inom B2B. Både för företag som är i startgroparna och funderar på hur ni ska komma igång till er som redan har en digitaliserad handel men vill ta nästa kliv och skala upp ytterligare. Exempel är marknadschef, IT-chef, digital chef, e-handelschef, vd, strategiansvarig eller liknande.